Welkom bij Loff maatkantoren! Wij maken je kantoor werkbaar beter, ook op maandagmorgen!

Made with Loff

Loff is specialist in maatkantoren. Wij streven naar het perfecte evenwicht
tussen werkefficiëntie en kantoorgeluk binnen jouw werkomgeving.

Kantoorgeluk-Ann-Gheysen-Loff-maatkantoren

Zelf in ons bloedeigen kantoor ontdekte ik tal van fouten waar ik jarenlang blind voor geweest was. Mijn ogen gingen open toen we echt begonnen nadenken hoe we efficiënter en gezonder konden werken in een toffere omgeving (want ook ons kantoor zag er uit als een aflevering uit De Collega’s). Deze investering is dan ook een uitstekende beslissing geweest om mijn medewerkers tevreden en gelukkig aan het werk te houden.
Opmerkelijk is ook dat de jonge generatie meer en meer belang hecht aan de  omgeving waarin ze terechtkomen. Hierop inzetten betekent dus een extra troef voor de war for talent. Het doel van elke onderneming is toch om het beste uit zijn mensen naar boven te halen, niet?

“De mens is het belangrijkste kapitaal in een onderneming en te duur om niet in te investeren. En kantoorgeluk is helemaal geen zweverig gedoe. Gelukkige werknemers maken ook de klanten gelukkig.“

Ann Gheysen, zaakvoerster Loff
Joas-Vanderbauwhede-Loff-Maatkantoren

Joas Vanderbauwhede

Kantoorgeluksbrenger Loff
joas@loff.be | +32 (0) 476 30 48 12 

Taike De Volder

Marketing en Projectopvolging Loff & DBS
taike@loff.be | +32 (0)56 60 51 51

Lies Vansteenkiste loff

Lies Vansteenkiste

Boekhouding Loff & DBS
lies@loff.be | +32 (0)56 60 51 51

Inge Coussement Loff

Inge Coussement

Klantendienst Loff & DBS
inge@loff.be | +32 (0)56 60 51 51

Mireille Verhaeghe Loff

Mireille Verhaeghe

Logistiek Loff & DBS

info@loff.be | +32 (0)56 60 51 51

Watson kantoorhond Loff maatkantoren

Watson

Onze kantoorhond

watson@loff.be | +32 (0)56 60 51 51

Hoe werken we?

Laat je er niet graag gras over groeien? Met enkele kleine ingrepen kan je al een aangenamere werkplek maken van je kantoor! Een verbetering van je akoestiek, een upgrade van de bureaustoelen, het toevoegen van ergonomische hulpmiddelen, etc. Wij brengen de quick wins met het nodige advies voor jou in kaart!

Is je bestaande werkomgeving verouderd? Of heb je het gevoel dat je team niet productief genoeg kan werken? Laten we samen kijken welke aanpassingen er nodig zijn om het beste uit je medewerkers én je kantoorinrichting te halen. Akoestische metingen en een wie-doet-wat-waar-rapport inbegrepen!

Ben je de trotse eigenaar van een nieuw pand? Of wil je een oud kantoor volledig strippen? Wij vertrekken voor jou ook compleet from scratch! Beleving, welzijn en kantoorgeluk staan bij ons in de spotlight om je nieuwe kantooromgeving vorm te geven. Een kantoor made with Loff!

Kunnen wij jou helpen met een snelle verbetering, een upgrade of een totale nieuwe inrichting van jouw kantooromgeving? Laat het ons weten! Onze kantoorgeluksbrenger Joas komt met veel plezier bij jou langs om een office boost rapport op te maken!

Onze 3 S-pijlers

Sound

Optimale akoestiek voor betere concentratie en spraakprivacy.

Seats

Van ergonomische bureaustoelen, over toffe softseating tot stijlvolle vergaderstoelen.

Space

Inspiratie voor een leuke, inspirerende en productieve werkomgeving.

The loffbook

Trots op deze referenties

Boekhoudkantoor Santaks uit Ieper kampte al jaren met een akoestisch probleem. Door het open landschapskantoor had het geluid een grote impact op de concentratie en de...

Bekijk referentie

“Joas is enkele keren langs geweest om ons te begeleiden in de juiste keuze naar materialen, vormen, mogelijkheden en kleuren. Op basis daarvan hebben we een keuze gemaakt, en ik vind het zelf een schot in de roos!”

Mario Labeeuw, zaakvoerder Santaks
Bij Durabrik is ergonomie essentieel, het onderwerp krijgt zelfs een score van 10/10. Niets is zo vervelend als continue rugpijn. Durabrik vond heel snel een match met de HÅG...

Bekijk referentie

“We zijn door Loff op alle vlak zeer goed begeleid en ontzorgd. Zowel de toelichting, de bereidwilligheid om enkele modellen uit te proberen, de communicatie en de levering zijn allemaal heel vlot en in een aangename sfeer verlopen.”

Claudia Callens, zaakvoerster Durabrik Bouwbedrijven
Stad Roeselare hecht veel belang aan het welzijn van hun kantoormedewerkers. De preventieadviseurs doen er dan ook dagdagelijks alles aan om de mensen in een zo comfortabel...

Bekijk referentie

“Een gezonde geest in een gezond lichaam zorgt voor een tevredenheid van de werknemers en dit kan onze dienstverlening alleen maar ten goede komen. Stad & OCMW Roeselare doet hiervoor beroep op Loff om die uitdaging aan te gaan.”

Stefaan Salembier, preventieadviseur Stad Roeselare